Saturday, December 4, 2010

2010

Ya Allah...banyak sungguh dugaan dan cabaran untuk tahun 2010 ni...namun lagi tak terhitung banyaknya rahmat dan kasih sayang daripadaNYA.

Tapi aku yakin dugaan ini sebenarnya untuk menjadikan aku lebih kuat dan tabah. So far, Alhamdulillah....semua dugaan dapat dilalui dengan bantuan Allah SWT..........Ar-Rahman.....Ar-Rahim.

2010 juga ada banyak kenangan2 manis untuk dikenang...:-)

Bertemu dengan insan2 baru yang hebat dan menambahkan warna dalam hidup aku...terima kasih ya!!!

Kenangan di bumi China, Hong Kong dan South Africa.....pengalaman yang tak mungkin aku lupakan seumur hidup...:D

Ya Allah....aku amat2 berterima kasih dan bersyukur atas semua limpah kurnia dan kasih sayangmu....Alhamdulillah...


2011>>>>>>>>>>I PRAY FOR THE BEST BUT PREPARE FOR THE WORST<<<<<<<<<<<<<<<<<<2011

No comments: