Friday, August 27, 2010

Salam....bertemu kembali...


MasyaAllah, dah terlalu lama rupanya saya tinggalkan blog ni. Ibarat rumah usang yang tak berpenghuni...takut ada benda lain yg menumpang...ha ha ha (merepek lebih!!)

Sebenarnya saya rindu sangat arena blog ni sebab tak semua benda dapat diluahkan di tempat lain...(Facebook??...hmmmm)...hanya blog saja yang sesuai....:-)

Dunia blog ni banyak menemukan saya dengan insan2 hebat di luar sana seperti "ANDA". Saya amat menghargai kesempatan yg dianugerah oleh Allah SWT ini terutama sekali anugerahNYA yg memungkinkan saya untuk mengenal huruf...dengan anugerah ini banyak ilmu yang kita dapat (harap2 yg bermanfaat la kan...)cuma bergantung atas kemahuan kita saja...nak seribu daya...kalau dah tak nak tu, sejuta dalih pun boleh bagi...:-)

Sibuk??? Selagi nama manusia tak akan pernah ada waktu...cuba cakap pada diri kita sendiri..."saya ada banyak masa terluang hari ni" InsyaAllah, kita akan dipinjamkan masa yang cukup olehNya...:-)

Rasanya cukuplah dulu sebagai langkah pertama kembali di arena blog...biar bertatih dahulu baru berlari..:-)

2 comments:

kak ja said...

Welcome back, Maz!! Kja pun selama ni skali skala dok mai jenguk2 umah Maz, tp selalu balik umah sdiri, hampa..

Ni dah balik umah sendiri, jgn dok pi merayau sampai tak tau cari jalan balik lagi dah..

mazddaud said...

kak ja,

thank you..;-)

InsyaAllah, saya cuba tak pi merayau2 sampai tak jumpa "jln pulang" lagi...hehehe