Saturday, November 29, 2008

n3 malas...

gambar ciluk dari tenet (mcm kak ja slalu kata..heheheheeh)


Minggu ni saya tak ada cerita...jadi apa kata kita layan cerita merapu ni....hehehehe


Tajuk : Bila nak abis ni????


Boss berkata kepada Secretary : Kita akan outstation selama seminggu, jadi

aturkan segalanya.

Secretary menelefon Suaminya : Untuk seminggu boss saya dan saya akan

outstation, awak pandai2 jaga diri nanti...

Suami menelefon Buah Hatinya : Isteri saya akan outstation selama seminggu,

jadi mari kita habiskan masa bersama-sama....

Buah Hati menelefon Murid tuisyennya : Saya kene bekerja selama seminggu,

jadi awak tak perlu datang untuk tuisyen...

Murid tuisyen tersebut menelefon Atuknya : Atuk, untuk seminggu saya takde

kelas sebab cikgu saya sibuk. Mari kita habiskan masa bersama...

Atuk (the 1st boss) menelefon Secretary : Minggu ni saya nak abiskan masa

bersama cucu saya.. Batalkan outstation tuh...

Secretary menelefon Suaminya : Minggu ni boss saya ade kerja, kami dah

membatalkan outstation tu...

Suami menelefon Buah Hatinya : Kita tak dapat nak habiskan masa bersama

untuk minggu ni, isteri saya dah membatalkan outstationnya..

Buah Hati menelefon Murid Tuisyennya : Minggu ni kelas tuisyen mcm biase.

Murid Tuisyen menelefon Atuknya : Atuk, cikgu saya cakap minggu ni saya kene

pergi kelas tuisyen. Sori, saya tak bleh temankan atuk.

Atuk menelefon Secretary : Jangan risau, minggu ni kita outstation. Jadi

uruskan semuanya


Hahaa..penat aku nk tulis lg ni wei.....(copy paste je sebenarnye...hehehe)


saja je merapu...release tension hujung bulan...

12 comments:

[danial][ma] said...

hej! mazddaud...hahahaha...so when it will be finished?

Inah said...

jangan malas2 :P..patutnya inah tag maz.hahahahaha

[danial][ma] said...

hej! [inah]...still not too late to tag maz...tag her, tag her...heheheheh...

kak ja said...

adoi... pening gak memula baca n3 Maz ni...

azizi said...

infinite loop. ha ha ha .........

[danial][ma] said...

hej! [azizi]...if it goes fast enuff, it will create a chain reaction that can create a black hole...hehehehe...

mazddaud said...

hi danial,

i don't think it will be finished...the loop will be continued by the grandson.....heheheeh

mazddaud said...

hi inah,

sy dah kena tag dgn kak ja....huhuhuhu

kak ja answered to your wish...ha ha ha

mazddaud said...

hi danial,

ayooo macam "mummy jarum" la you...hehehehe

mazddaud said...

alahai kesiannya kak ja....pening baca n3 ni....mehhh sini saya tolong picit2 kepala bagi lega....;-)

mazddaud said...

azizi,

yup....infinite loop if the subjects still in the loop...heheheh

mazddaud said...

hi danial,

wow, your imagination to high la....sampai keluar "black hole" dah...hahaaah